"panoramik bir rüya: paris :un rêve panoramique" fotoğraf sergisi


Sergimiz ile 2007 yılı içinde önce İstanbul Fransız Kültür Merkezi, daha sonra İzmir Fransız Kültür Merkezi, Ankara Milli Kütüphanesi, Gazi Antep Büyükşehir Belediyesi Bahriye Üçok Salonu ve İstanbul Özel Saint-Joseph Fransız Lisesi'nde (Öğrencilerle özel buluşma) fotoğraf severlerle bir araya geldik! Yeni yılda yeni şehirlerde buluşmayı ümid ediyoruz.

Bu blogda neredeyse tamamı 360 derece olan panoramik fotoğraflardan oluşan Paris projemizin çekimleri ve sergilenmesi sırasında yaşanan bazı anlara tanık olacaksınız.

Sergi aynı zamanda, Türk ve Fransız Cumhurbaşkanlarının desteklediği 2006 yılı boyunca süren Fransız Baharı Projesi kapsamındaki seksenden fazla aktivitenin içerisindeki tek Türk fotoğraf sanatçısının sergisi olma özelliğini de taşıyor.

Bu sefer fotoğrafları serginin kuratörü ve koordinatörü Selin (Atasoy Hartevioğlu) çekiyor, ben de yazıyorum. İlginiz için şimdiden teşekkürler.


<$Bl13.11.06>
<$Bl



İşte Defence meydanı! Hava kapalı ama arada sırada açıyor, bu gece sonuna kadar buradayız. Bininci kere burayı karış karış gezip, inşallah iyi bir fotoğraf çekeceğiz. Paris'e gelmeden önceki hafta Selin TOTAL ile sponsorluk görüşmelerine gitti. Şimdi ise TOTAL'in binası karşımızda bize bakıyor!

4 saat süreyle çekim yapıyoruz, tam artık soğuktan donmuş eve dönmeye karar verdiğimizde gökyüzünde inanılmaz bir kızıllık fark ediyorum. Normal gözün görmediği ama fotoğraf makinesinin uzun pozda yakaladığı bir alev sanki. Heyecanla yeniden çekime başlıyorum. 1 saat daha o ayazda çekime devam ediyoruz, Defence uykuya dalmış biz ise canavar gibi ayaktayız! Dönüşte açlıktan bayılmamak için bir krep alıyoruz. benim favorim jambon, peynir, mantar ve yumurta! Selin ise bir nutella-muz yiyor. bir gün daha bitiyor.

<$Bl0ments:

<$BlYorum Gönder